Наші напрямки

Профіль iMark – це маркетинг складних товарів та сервісів. Коли бізнесу потрібно ділитися експертністю, щоб клієнт розібрався в продукті, купив його і отримав позитивний досвід. Фінанси, В2В, сфера послуг – три сфери, де наша допомога буде корисною

Insurance
& Finance

Повний комплекс маркетингу для компаній фінансового сектору. Від клієнтських досліджень до проектів financial literacy. Досвід з 2013 року та 70+ успішних кейсів

Industrial
Markets

Системний маркетинг для В2В, з акцентом на аналіз клієнтського досвіду та сервіс-дизайн в продажах. Більше 100 тисяч годин експертизи, 17 індустрій, 20+ проектів в активі команди

Individual
Services

Навчальний В2С маркетинг, 15+ проектів для системних компаній, локальних бізнесів та провідних експертів в своїх нішах. Пріоритет – правильнм змістам: health, education, sport.

Відгуки

iMark провели для нас дослідження банківського ринку влітку 2020-го – в частині практик роботи зі скаргами клієнтів. Відповідально, комплексно та ініціативно підходять до досліджень, вміють чути запит і видавати результат.

Тетяна Бурак, senior expert, проект USAID «Трансформація финсектору»

Працюємо з iMark 5 років. З їхньою підтримкою вивели на ринок три нові продукти, запустили всі корпоративні smm-канали, просуваємо ідеї фінграмотності, двічі стали "репутаційними активістами". Рекомендую, профі.

Інна Бєлянська, генеральний директор МетЛайф Україна

З 2019 року iMark допомагає створювати контент для соцмереж і підтримувати smm-акаунти підприємств холдингу. Можу відзначити виняткову відповідальність, креативність та високу професійну планку команди.

Наталія Лехка, Head of PR агрохолдингу HarvEast

Працюємо з iMark більше 4 років, за різними напрямками: від досліджень ринку до створення контенту. Зараз їх команда веде корпоративний блог UNIQA. Рекомендую їх з двох причин – глибока експертиза на ринку і стабільно висока якість.

Альона Симончук, PR-директор UNIQA в Україні

Співпрацюємо з iMark c 2016-го. Це агентство зарекомендувало себе надійним партнером і по-справжньому унікальним експертом в питаннях маркетингу фінансових послуг. Ми багато разів ставили перед ними складні завдання і завжди отримували потрібний результат.

Олександр Мельничук, керівник служби PR, INGO

Співпрацювали з iMark у низці проектів. Зокрема, взимку 2019-го залучили їх до розробки галузевої стратегії ринку страхування життя України. У цій команди краща експертиза в дослідженнях українського ринку фінпослуг.

Евгеній Шумаков, директор Українскої федерації страхування

Залучила команду iMark до одного зі своїх досліджень інформаційної гігієни в Facebook. Залишилася задоволена системністю, якістю та термінами, сподіваюся, ще попрацюємо разом.

Оксана Мороз, засновник ініціативи "Як не стати овочем"

Співпрацювали в 2019-м. Команда агенства допомогла оновити методологію, поліпшити структуру курсу і посилити контент. Впоралися на 100%. Якщо ви робите study-проект і вам важлива його якість – звертайтеся до iMаrk, вони професіонали.

Дмитро Ковпак, автор курсу "Фабрика. Бізнес з Китаєм", засновник CHINA BUSINESS FORUM

Подобається професіоналізм та надійність команди iMark. Ми співпрацювали з досліджень ринку системної інтеграції і просування низки послуг. Робота зроблена на високому рівні.

Олена Осадча, директор з маркетингу SIBIS

Агентство iMark проводило для нас дослідження ринку поліграфії в 2017-му, річні моніторинги цін. Ми задоволені результатом, а рекомендації вже впровадили в роботу. Раджу цю команду.

Олексій Хрипун, генеральний директор Prime Print

Команда iMark допомагала нашій компанії створювати якісний контент для різних каналів комунікації – від публікацій в пресі до лендингів наших житловиї комплексів.

Сергій Атрощенко, екс-PR, будівельний холдинг DIM Group

Команда iMark розробила план просування нашого прокатного напрямку, плюс вела кілька рекламних кампаній на західні ринки. Результат ок, співпрацюємо далі.

Роман Кузьмич, директор Seagway Україна

iMark допомагає розвивати наш beauty-бізнес в соціальних мережах з осені 2019-го. Я задоволена нашою співпрацею. Є конкретний результат – приплив клієнтів, попит на процедури, а не просто "гарні сторінки".

Діана Кулікова, директор мережі салонів LoKon Style